this site the web

May 26, 2007

جملات رمانتیک - اگه کسی گفت برات می میره

اگه کسی گفت برات می میره، بدون دروغ میگه!!! حقیقت رو کسی میگه که برای تو زندگی می کنه!
-------------------------------------------------------------------------------
جملات رمانتيک ويژه پيچوندن : - آرزوي من خوشبختي توست، با من باشي يا نباشي فرقي نميکنه!! خودم هم نمي دونم چيکار ميخوام بکنم. نميخوام تو به آتيش من بسوزي!!! - تو هم خوشگلي،هم باهوشي،هم زرنگي... آدمهايي خيلي بهتر از من گيرت مياد!! - ما مدلهاي ذهنيمون با هم فرق ميکنه!!
------------------------------------------------------------------------------
اگه يه روز1000 نفر بهت گفتند دوستت دارن،بدون اوليش منم. اگه يه روز100 نفر بهت گفتند دوستت دارن،بدون اوليش منم. اگه يه روز 10 نفر بهت گفتند دوستت دارن،بدون اوليش منم. اگه يه روز 1 نفر بهت گفت دوستت داره، بدون اون يه نفر منم. اگه يه روز بهت گفتند كسي دوستت نداره،بدون من مردم

No comments: