this site the web

Aug 31, 2007

عاشقانه - وقتی زمانش رسید که قلبت رو به کسی بدی SMS

وقتی زمانش رسید که قلبت رو به کسی بدی، مطمئن شو اون فرد قلبت رو نمیشکنه،آخه قلب های شکسته یدکی ندارن
--------------------------------------------------------------------------------

ازم راجع به قانون نیوتن پرسیدن و من گفتم که نمیدونم! ازم راجع به رئیس جمهور ایران پرسیدن که خاتمی یه یا احمدی نژاد و من گفتم که نمیدونم! اما وقتی که ازم پرسیدن کی رو دوست دارم، تنها جوابی که دادم تو بودی!
---------------------------------------------------------------------------------

می گن آدم فقط یک بار عاشق می شه، اما من هر وقت صدا تو میشنوم دوباره عاشق میشم!!

---------------------------------------------------------------------------------

اگه بهم قول بدی که بیای تو خوابم، حاضرم برای همیشه بخوابم تا هر دقیقه ببینمت
!!

2 comments:

Anonymous said...

vaghean ghashangaan refigh.
movafagh bashi

Anonymous said...

salam,mer30 babate jomlehaye ghashannget!